Viimased uudised

HARLEY-DAVIDSON® LOW RIDER® S KATSETAB CRUISERITE PIIRE

28 jaanuar 2016

HARLEY-DAVIDSON® LOW RIDER® S KATSETAB CRUISERITE PIIRE

Harley-Davidson® Low Rider® originaalmudel viib tehasetuuninguga tsiklid uuele tasemele. Harley-Davidson tõi aasta keskel turule uue põlvkonna tsikli – võimsa, tumeda disainiga Low Rider® S-i mudeli.

Low Rider S, mis on varustatud Screamin’ Eagle® Twin Cam 110™ mootoriga, täiendab hiljuti turule toodud Fat Boy® S ja Softail Slim® S mudeleid ja on kolmas Harley-Davidsoni S-seeria cruiserite mudelivalikus, mille eesmärk on pakkuda maksimaalset dünaamikat ja mille kujustusel on võetud eeskuju mootorrataste tuunijatelt. Võimsa, kuid askeetliku disainiga tsikli varustusele panevad punkti täiustatud vedrustus ja pidurid.

„Mootorratturid on tundnud huvi, millal toob Harley-Davidson®uuesti turule agressiivse ja puhtalt võimsusele keskendunud tsikli, nagu oli kunagi FXR-mudel,“ rääkis Harley-Davidsoni disainidirektor Brad Richards. „See on meie vastus sellele küsimusele. Low Rider S on snitti võtnud praegusest tall-bike’i trendist ning ka meie endi disainitraditsioonidest. Lisaks proovime viia Harley-Davidsoni tsiklite kiirendus- ja kiirusomadused vastavusse uue mootorratturite põlvkonna soovidega. Eesmärk oli muuta mootorratturi teetunnetus ideaalseks, pakkuda suurt võimsust ja head manööverdatavust ja kõike seda tsikliga, mis on varustatud vaid hädavajalikuga.“

Loetelu hädavajalikust algab mootoriga. Screamin’ Eagle Twin Cam 110 on tõeliselt võimas V-Twin-mootor ja suurima töömahuga mootor, mida Harley-Davidson®oma tsiklitele tehases paigaldab. See on varustatud katmata filtriga õhu sissevõtusüsteemiga Screamin’ Eagle® Heavy Breather ja Fat Bobi stiilis kahe toruga väljalaskesüsteemiga, mootori maksimaalne pöördemoment on 156 Nm pööretel 3500 p/min – 13 protsenti suurem kui standardsel Low Rideri mudelil. Suure töökindlusega sidur kannab võimsuse üle 6-käigulisele Cruise Drive®-i käigukastile. Standardvarustusse kuulub elektrooniline gaasihoob koos kiirushoidikuga. Mootorit ja väljalaskesüsteemi katab läikivmusta ja krobelise pulberviimistluse kombinatsioon.

Low Rider S on ühtaegu nii võimas kui ka lihtsalt manööverdatav. Premium Ride-tüüpi gaasi-õliemulsioonamortisaatorid ja Premium Ride-tüüpi topelthülssidega esiamortisaatorid tagavad suurepärase juhitavuse ja mugavuse. Nii esi- kui ka tagavedrustus reageerib koheselt ka väikestele konarustele ja hoiab rehvid teepinnaga kontaktis, tagades hea ja kindla juhitavuse ning efektiivse pidurdamise. Kolme kettaga pidurite ja kahe ujuva kettaga esipiduri standardvarustusse kuulub ABS. Uue disainiga sooloiste, sirge drag-stiilis juhtraud 5,5-tollisel kronsteinil ja keskele paigutatud näidikuplokk lasevad mootorratturil istuda, käed üleval, selg sirge, jalad kindlalt jalatugedel. Iste on endiselt madal, 67,6 cm kõrgusel.

Mootorrattur jälgib teed üle iseloomuliku kujuga tuuleklaasi, mille järgi tunneb Low Rider S-i teel koheselt ära.

„Kui istud sirgelt ja pead sõitma kiiresti, on vaja veidi kaitset tuule eest,“ selgitas Harley-Davidsoni vanemdisainer Dais Nagao. „Esitule paigutamine madalamale tuuleklaasi alla muudab Low Rider S-i ilme agressiivseks. Nii saab edasi anda mootorratta isikupära.“

Sooloiste ja kärbitud tagumine porilaud teevad tsikli tagaosa selgejooneliseks. Kuna ükski muu värv ei avalda sellist muljet nagu must, on Low Rider S-mudeli metallosad saadaval ainult Vivid Black-värvitoonis. Muude osade mustas viimistluses on kasutatud sama tumedat teemat, alates kahvlist ja esikonsoolist ning lõpetades tagumise porilaua tugedega. Ainus erand – uued Magnum Gold-tüüpi kergvaluveljed, mille viimistlus on saanud inspiratsiooni kuldse tooniga magneesiumisulamist valuvelgedest, mida kasutati võidusõiduautodel 1960-ndatel aastatel. Kuldne embleem kütusepaagil on austusavaldus 1977. aasta XLCR Café Raceri mudelile.

Tagasi eelmisele lehele